Regulamin

Szanowni Klienci!

Wprowadzamy procedury bezpieczeństwa mające na celu dodatkowe zmniejszenie ryzyka dla pracowników i klientów oraz  ograniczenie liczby kontaktów na terenie salonu w danym przedziale czasowym w ramach zabezpieczenia przed możliwym zakażeniem.

Bardzo prosimy o zapoznanie się z nimi i bezwzględne ich przestrzeganie.

Najważniejsze:

– umów się i zapłać zdalnie: FB, mail, telefon, Booksy

– przyjdź punktualnie: wpuścimy Cię do salonu 5 minut przed umówionym czasem wizyty

– umyj i zdezynfekuj ręce

– noś maseczkę i nie używaj telefonu w salonie

– nie przyjmiemy Cię na wizytę, jeśli:

a) masz objawy zakażenia,
b) jesteś w trakcie izolacji lub kwarantanny,
c) mieszkasz z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
d) w ciągu 2 tygodni miałeś kontakt z osobą podejrzaną o zachorowanie, zakażenie lub skierowaną do izolacji.

 

Procedury zmniejszające ryzyko epidemiologiczne

/przygotowane wg wytycznych dla funkcjonowania salonów masażu w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce,
Ministerstwo Rozwoju z GIS,
Konsultacja: Towarzystwo Masażystów Polskich/

 

I Umówienie i opłacenie wizyty
1. Umówienie terminu wizyty jest możliwe wyłącznie drogą zdalną: mailową, telefoniczną, przez Messengera lub aplikację Booksy
2. Wywiad epidemiologiczny – każda osoba przed wizytą uzupełnia Ankietę Wstępnej Kwalifikacji.
Klient ma obowiązek uzupełnienia ankiety przed wizytą w gabinecie.
Na podstawie Ankiety umawiany jest termin wizyty lub jeśli osoba miała kontakt z koronawirusem – umówienie wizyty NIE jest możliwe.
3. Realizowane będą jedynie masaże opłacone z góry
– w aplikacji
– przelewem za jeden masaż
– przelewem za karnet na określoną ilość masaży
– opłacone wcześniej karnety i vouchery.
4. Klient ma prawo odwołać lub zmienić termin wizyty nie ponosząc dodatkowych kosztów, jednak nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem wizyty.
Odwołanie lub zmiana terminu są możliwe wyłącznie drogą mailową.
Nieobecność na wizycie, brak odwołania wizyty lub odwołanie w czasie krótszym niż 24 godziny przed umówionym terminem wizyty będą skutkowały
a/ brakiem zwrotu kosztu za ten masaż
b/ zużyciem masażu z opłaconego wcześniej karnetu lub vouchera.
II Realizacja masaży
5. Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na wizycie.
W razie spóźnienia NIE ma możliwości przedłużenia masażu.
6. Klient będzie wpuszczony do gabinetu NIE WCZEŚNIEJ niż 5 minut przed umówionym czasem wizyty.
7. Klient przychodzi sam/a, bez osoby towarzyszącej.
8. Niezwłocznie po wejściu do gabinetu Klient dezynfekuje ręce.
9. Odzież wierzchnią oraz obuwie Klient zdejmuje w pomieszczeniu, w którym odbywa się masaż. Dotychczasowa szatnia jest nieczynna.
10. Podczas masażu obowiązuje nakaz noszenia maseczki oraz zakaz korzystania z telefonu.
Rekomendowane także jest ograniczenie rozmów z masażystą.
11. W czasie masażu będą używane WYŁĄCZNIE środki jednorazowe – prześcieradło, podkładka.

I Umówienie i opłacenie wizyty
1. Umówienie terminu wizyty jest możliwe wyłącznie drogą zdalną: mailową, telefoniczną, przez profil FB i serwis Booksy. W przyszłości – również za pośrednictwem aplikacji.
2. Wywiad epidemiologiczny – każda osoba przed wizytą uzupełnia Ankietę Wstępnej Kwalifikacji i dostarcza ją do gabinetu drogą mailową. Klient ma obowiązek uzupełnienia ankiety przed każdą wizytą w gabinecie. Na podstawie Ankiety umawiany jest termin wizyty lub jeśli osoba miała kontakt z koronawirusem – umówienie wizyty NIE jest możliwe.
3. Realizowane będą jedynie masaże opłacone z góry
– przelewem za jeden masaż
– przelewem za karnet na określoną ilość masaży
– opłacone wcześniej karnety i vouchery.
4. Klient ma prawo odwołać lub zmienić termin wizyty nie ponosząc dodatkowych kosztów, jednak nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem wizyty.
Odwołanie lub zmiana terminu są możliwe wyłącznie drogą mailową.
Nieobecność na wizycie, brak odwołania wizyty lub odwołanie w czasie krótszym niż 24 godziny przed umówionym terminem wizyty będą skutkowały
a/ brakiem zwrotu kosztu za ten masaż
b/ zużyciem masażu z opłaconego wcześniej karnetu lub vouchera.

II Realizacja masaży
5. Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na wizycie. W razie spóźnienia NIE ma możliwości przedłużenia masażu.
6. Klient będzie wpuszczony do gabinetu NIE WCZEŚNIEJ niż 5 minut przed umówionym czasem wizyty.
7. Klient przychodzi sam/a, bez osoby towarzyszącej.
8. Niezwłocznie po wejściu do gabinetu Klient myje i dezynfekuje ręce.
9. Odzież wierzchnią oraz obuwie Klient zdejmuje w pomieszczeniu, w którym odbywa się masaż. Dotychczasowa szatnia jest nieczynna.
10. Podczas masażu obowiązuje nakaz noszenia maseczki oraz zakaz korzystania z telefonu. Rekomendowane także jest ograniczenie rozmów z masażystą.
11. W czasie masażu będą używane WYŁĄCZNIE środki jednorazowe – prześcieradło, podkładka.